Det är inte möjligt!

Trodde inte det var möjligt att det kunde va lugnt nästan en hel förmiddag när man jobbar på 29:an.
Skulle väl inte sagt för mycket för strax därefter kom Sos på att vi skulle åka till Uppsala och sedan till Hudiksvall.
Så fick vi även den här dagen att gå.
Och dumt att bryta en trend att inte få övertid på den här bilen, det är mer regel än undantag.
Nu får vi iaf betalt för det vi gör sedan vi egentligen slutat =D

Har nyss kommit hem och känner mig inte allför pigg, varken i kropp eller själ.
Tänkte iaf städa ur bilen för vi ska åka i den till Arlanda om några dagar och eftersom jag jobbar in i det sista så är jag så illa tvungen att sätta lite fart med allting.

Har blivit tillfrågad att eventuellt vara kartläsare åt en kille om någon vecka.
Skulle va otroligt kul men vi får se då, upp till den ordinarie om han ska åka eller inte.
Håller tummen gör jag iaf =P

Hoppas förresten mina lampor till bilen kommer snart.. lyckades ju få tag i ett par som inte kostade 700 kr styck =P

Det blir inte bättre än så här den här gången, men alltid nåt för dom nyfikna! =)
Tjingeling på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0