Ännu en..

... fullspäckad dag avklarad.
Den här helgen spiller vi då minsann ingen tid.
Har inte ens gått och lagt mig före 22 en enda kväll fast jag är ensam hemma.
Den här dagen har jag jobbat mellan 8.30 och 18.00.
Eller jag SKULLE ha jobbat mellan dom tiderna men eftersom jag var bortbjuden på mat när jag slutade kl 18 så vet ju iaf dom som läst min blogg ett tag att jag inte heller den här gången fick sluta i tid.
Med tanke på de senaste dagarnas busväder så har vi haft oförskämt lugnt idag.
Och har vi lugnt hela dagen så brukar vi få en körning kl 17.20, så även idag.
Kom iaf inte mer än 2 timmar senare än dom andra, och gulliga som dom är så hade dom spart mat till mig =D
Mycket mumsigt kött och nån gratäng med potatis, paprika å lök å grejer, beasås och rödvinssås.
Chokladkaka med grädde och hallon till efterrätt.
Kom hem för ca en timme sen, i 23.30 tiden och skottade av gården, tog mig knappt in annars eftersom jag var sen hem igår och hade brådis till jobbet i morse, så jag hade lyckats samla på mig ett par meter snö.

Efter allt skottande blev jag så sugen på nåt, och tur som jag har så hittade jag en halväten påse ostbågar i skafferiet så dom ligger jag och mumsar på nu =P
Det blev visst en fuskdag idag igen, men imorgon jäklar är det skärpning igen! Ska försöka träna på jobbet men det är lite smådrygt när man alltid är på tur. Brukar lagom hinna bli så där härligt svettig då det piper i sökarn, så jag föredrar ändå att träna på fritiden.
På måndag står både Spinning/ Core och innebandy på schemat, det ser jag fram emot! Tydligen bra rumpträning med innebandy känner jag sen i förrgår =D

Natti natti på er eller god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0