Godmorgon!

Har vi några morgonpigga läsare här =)
Hade iaf en kanondag igår.
Började med att hjälpa darlingen upp ur diket, han gjorde klassikern och for av i kurvan vid ladan.
Han är inte den första och långt ifrån den sista om jag får gissa, han behövde inte ens berätta vart han va, listade ut det ändå =)
När jag precis kommit dit och börjat reka av kommer en av bröderna Hedlund, som för övrigt hjälpte mig upp en av gångerna förra året (den andra gången var det den andra brorsan)
Börjar bli lite pinsamt det här, han undrade hur vi kör egentligen.

Skjutsade in M och K till tåget i Gävle.
Tur vi åkte i tid eftersom R80 va avstängd pga olyckor.
Otippat men dom han iaf.
Kan ju för övrigt inte va nå vidare att åka till Baracelona nu =D

Hade myslunch och Indisk mat med Emma innan det var dags för Bowling och Mat med Firman.
Full rulle hela dagen och så ser det ut att bli även idag.
Dags att dra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nä usch va jobbigt att åka till Barcelona: D stackarn!

2010-11-27 @ 12:10:21
Postat av: Marie.

Otroligt! Jag lider mäán! =D

2010-11-28 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0