Hur tänker ni egentligen?

Mindre än en timme kvar nu om jag har tur.
Fast idag har jag ju inget direkt planerat efter jobbet så då får jag nog sluta i tid =)
Funderar lite på vad jag ska hitta på ikväll.
Har försökt få med mig nån på mysfika nånstans i närheten men alla verkar upptagna så det kanske får bli en myskväll med mig själv igen, inte dumt det heller fast jag har verkligen längtat efter att gå på fik.
Ser så mysigt ut nu när det är mörkt ute och man åker förbi nåt konditori där folk sitter och fikar och myser.
Ska nog se till att det blir av snart.
Har ju en fika på G inne i Gävle men orkar inte åka ända dit idag, ska upp riktigt tidigt imorgon och åka till Bollnäs på en meningslös planeringsdag. Hmmpf, har man tur kanske man får nån god mat iaf =D

Nä nu ska jag gå å kolla hur folk bär sig åt med sina pengar, ganska ofattbart hur en del kan ställa till det för sig.
Okej om man är arbetslös eller inte tjänar så bra att det kan vara svårt att få ihop det men folk som tjänar bra och skulle kunna ha det jättebra men som inte vet hur man hanterar pengarna, eller ännu värre inte ens bryr sig, då kan man börja fundera... Jag säger som programledarna själva; HUR TÄNKER NI EGENTLIGEN??
Man funderar ju ibland om dom inte är riktigt fullt ut.
Det finns väl ingen som tycker det är KUL att betala räkningar eller deklarera men alla vet väl ändå att det måste göras, tråkigt eller inte..?! Nötter.

Oj nu spydde jag visst ur mig lite mer än jag hade tänkt, hur fasen kom jag in på det..?
Just ja, Lyxfällan-reprisen har börjat.
Baj baj på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det lät gott med rödlök i! tack för den ;)



2010-11-23 @ 22:10:50
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Malin W

Jag vill gärna fika någon dag :)

2010-11-24 @ 20:37:21
Postat av: Marie.

Hälit Malin, då har jag nåt mer att se fram emot =)

2010-11-25 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0