Mums.

Tänk att det alltid är så gott med frukost.
Del 1; Stekt Ägg, körsbärstomater och KanelThe, en ny kombination men hu så gott.
Del 2; Smoothie med Hallon, Havredryck och Linfröolja.

Har lite svårt att få ihop dagen idag.
Hade tänkt köra ett gruppträningspass så jag kommer igång igen (semestern var tydligen alldeles för bra) ,
men vi har möte ikväll och det kör ihop sig med varenda pass, så då kanske träningen får gå före idag, eller så kan man ju alltid ta en simtur, det sägs ju ska va bra för tjockisar och deras leder =D
Isf får jag ju både träning och möte.
Till råga på det så ser det ut som att jag ska få gatlyktan inkopplad idag.
Det är nog i sista stund eftersom dom pratat om snö i morgon.
Kan bli fint med lite lyse här ute =D

Lucas-utbildningen igår gick iaf hur bra som helst.
Man ska klara att koppla på Lucas med sammanlagt mindre än 20 sekunders uppehåll i hjärtkompressioner, jag klara det på 11 sek, jeeij

Nä nu lär ja nog pallra mig ut i blåsvädret å göra lite nytta
Tjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0