Najs.

Har just haft besök av Linda å Charlie från Ockelbo.
Å igår kom bästa Maria förbi å fikade å surra lite, skulle behövt lite mer tid men så är det ju alltid, man får va glad åt det som blir =)
Testade att göra en LCHF-kladdkaka som jag bjöd på, riktigt mumsig blev den =p
Har varit rätt så duktig nu med kosten, har ju mitt mål som jag tänkt nå innan Thailand så jag lär försöka skärpa mig.
Igår sprack det rätt rejält på eftermiddan, men är man på kalas så MÅSTE man ju äta tårta.
Och niggerbålls.
Mums.

Var iaf och tränade igår morse, kör mest kondition nu.
Har även vart och simmat 3 morgnar nu innan jag åkt till jobbet, lär passa på när man är i sandviken å jobbar.
Otroligt skön start på dagen.
Ny ambulans ska vi få med så jag funderar starkt på att söka jobb i Uppsala eller Falun så man får åka i en riktig bil.
Nu lär jag dra så jag hinner med ett pass innan jobbet.
So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppsala? Kör hårt!

2010-11-18 @ 19:29:12
Postat av: Marie.

Ja nånstans där dom har riktiga ambulanser iaf, å de har dom ju där =)

2010-11-18 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0