Najs.

Hade visst dragit ner lite väl mycket på värmen innan jag for till jobbet i fredags.
+13 grader inne när jag vaknade imorse.
Jag var nog för trött för att känna efter när jag ramlade hem i natt.
Var tvungen att renbädda sängen innan jag la mig eftersom det inte låg några sängkläder i, så jag blev väl kanske varm av det.

Hade trots allt en trevlig kväll igår.
Lite förfest (drack sprite) och sen Heartbrake.
Kul å ut å dansa lite, otroligt mycket folk ute.

Sista rycket på helgens jobb nu innan lite ledighet.
Lite var rätta ordet, en halv dag närmare bestämt sen blir det LUCAS-träning och möten på en varsin ledig dag innan det är dags för jobb igen.
Det kallas planering det, så man inte ska slappa till för mycket på sina lediga dagar =D





Kommentarer
Postat av: Regina

48 skulle kanske funka....

pöss

2010-11-07 @ 13:30:31
Postat av: Ellinore

Precis.. men då ja oftast får jobb hehe.. på veckorna e ja oftast ledig. men typ en torsdag kanske då:)

men vi kan prata mer om de sen..

Hoppas din helg varit bra smulan!

2010-11-07 @ 19:41:56
URL: http://elliseen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur vart det med korten fröken? :P

2010-11-07 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0