Utflykt.

Planen var att sticka direkt efter jobbet i fredags kl 18, men som ni alla vet att när jag planerar nåt efter jobbet så får man sällan sluta när man ska.
Så även denna gång.
Klockan var 17.30 å Vi va på akuten i Gävle = Trafikolycka i Hammarby och där sprack mina planer.
Ganska rejält.

Nåja vi kom fram iaf, bättre sent än aldrig, och har haft en supermysig helg.
Syrrans lille fyllde 3 och vi hade kalas med partyhattar, tårta och ett gäng presenter.
Jag hade bla med mig en t-shirt och tänkte att det kanske inte är jättekul för en 3 åring att få men oj va fel jag hade, han ville ha den på sig på en gång.
Kanske ska tillägga att det var en traktor på den, lika som morfar har ;0)
Och Tårtan var minst lika god som den ser ut =P




På lördagen var vi på loppis, köpte 10 bra dvd- filmer för 10 kr styck och en stor Nalle Puh åt Isaak.
Idag var vi på ÖB å shoppa loss lite, hittade faktiskt 2 julklappar där, klockrena.. kul när man hittar något som det nästan står namnet på till den som ska få den (trots att de va på ÖB)
Hittade även en jättesöt skål/fat format som en stjärna med en stående ängel på som jag blev lite sugen på men inte unnade mig att köpa.
När jag kom hem nu ikväll och skulle packa upp resväskan låg det något inlindat i tidningspapper, och jag kunde inte komma på att jag köpt något ömtåligt som var inlindat.
Då får jag syn på ett rött porslinshörn som sticker fram; syrran har köpt Ängelfatet åt mig och smygit ner i min väska när  jag inte såg.
Jättegulligt av henne, jag blev så glad.

Nu ligger jag och väntar på att älsklingen ska sluta jobbet så man får kramas lite.
Hoppas ni haft en lika bra och mysig helg som jag haft.
Natti natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0