Lite bilder.

Efter önskemål, lite bilder! Nu blev det bara från Floridaresan, från början till slut! Har massor massor med fler bilder, det här är bara ett litet smakprov ;)
Har skrivit litegrann till dom flesta bilderna, men vet inte om det funka, undrar ni nåt får ni väl fråga =)
Tjo

 

Dusseldorfs flygplatsLite trafik Vi var ut och åkte träskbåt en dag.....och tittade på uteliggardjuren..Fort LauderdaleVi tog en liten pausSeven mile bridge på väg till Key WestBada sig liteDen här kom dom och smacka upp mitt framför min solstol =((Deerfield beachMin nya arbetsplats..Mycket god mat blev de =PMer mat... Fort lauderdale..Fiske hemma hos I-LPappa fick napp han!Äter korv för första gången på 12 år! Lär tilläggas att det är hemmagjord Älgkorv ;0)Vi kom dit mitt i Halloween...Studiebesök på Ambulans/RäddningstjänstVärldens snyggaste brandbil som jag sen fick åka med =DFrulledags sista morgonen..Lite besök...Miami uppifrånHemma igen... hmm


Kommentarer
Postat av: Malin W

Det ser fantastiskt härligt ut!

2010-11-08 @ 11:55:48
URL: http://mswanke.blogg.se/
Postat av: =)

Du är ju så jäkla härli! =)

2010-11-08 @ 14:39:06
Postat av: anneli

å så härliga bilder!! den ni sitter o fiskar e min favorit! ser så mysigt ut:)

2010-11-08 @ 22:05:50
Postat av: Regina

Åhhh ressugen blir man...Bali in my dreams

2010-11-08 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0