Men HUR!??..

...ska jag kunna sova som det dundrar och smäller ovanför sovrummet..
Hmm..
Planen var att jag ska ligga i sängen om 2 minuter, och det gör jag ju iofs men ovanpå och med full klädmundering.
Gissa om långkallingarna vart på största delen av dygnet.

Kan hända att jag är lite extra fryslort med tanke på att jag jobbat närmare 50 timmar fredag kväll-måndag morgon.
Lite trött kanske.
Tänkte tillochmed nästan skippa träningen idag men riktigt så långt gick det inte.
For in och körde min spinning jag och lite core på det.
Och bastu förstås.
Det var värt allt, och Där hade jag kunnat sitta hela dagen.
Avslutade med en mammaåpappalunch på mjölkbaren, sjukans goda Grönpepparbiffar, mummsmumms.

Nu börjar man iaf märka hur effektiv spinningen är, var inte SÅ nära döden idag som första gången.
Då var jag nog över och vände tror jag.

Nä nu skulle jag sovit för 6 minuter sen så jag tar och avslutar här.
En händelserik vecka väntar, eller veckor kanske jag ska säga.
Uppdatering om möjligt, annars kommer den nån annangång.
Men den som väntar på nå gott =D

Kommentarer
Postat av: L

Nu vill vi se lite kort på dig Moe!

2010-10-18 @ 22:59:33
Postat av: Marie

Lite kort? =)

Ska se va ja kan göra =)

2010-10-21 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0