Yes Yes Yes!

Lite spännande när jag hämtade tidningen nu på morgon.
Inget på första sidan.
Rafsade snabbt upp sportsidan;
"Enkel seger mot Helsingfors -men hur gick det inatt"?
Ja det skulle jag också vilja veta.

Gick ut på webben å där stod det klart; Saik klara för kvartsfinal! JEjjjjj
Jäla skit att man ska jobba just den här helgen när allt händer!
Snopp-party hos Emma åsså World cup på det!
Man ska väl inte behöva jobba DÅ!
Fast hade dom spelat mer på dagarna så hade det ju funkat, men dom flesta matcherna går tydligen på kvällen och natten.
Å iofs så ska jag jobba på dagen på söndag med, på Arenan, så då kanske man har chansen att se lite =)

Var iaf och spådde mig igår igen.
Lite spännande och pirrigt är det allt.
Fick ganska så klart bevisat att det inte är buffel och båg.
Kul att höra iaf att man inte är ensam hemma i huset =)
Började däremot gråta när hon nämnde min hund.
Inte alla som tror på sånt här men jag kan inte annat efter dom här gångerna jag varit.
Konstigt om dom skulle gissa sig till allt.

Nu ska jag ta å läsa tidningen i lugn å ro.
Undrar om jag börjar få ordning på sömnen eftersom jag vaknar runt 7 varje morgon och är pigg?
Ha en bra dag hörni!


Kommentarer
Postat av: Malin W

Heja Saik :)

2010-10-16 @ 13:24:10
URL: http://mswanke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Spått dig igen? jag vill oxå!!: )

2010-10-17 @ 10:50:33
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: Marie.

Yess =)

2010-10-18 @ 07:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0