Följetongen..

... fortsätter...
Så länge det är fint väder så är det inte att tänka på så mycket annat innan det är klart.
Det är fönster jag pratar om för den som inte redan räknat ut det.
Upptäckte ju att jag faktiskt har några fönster till på Lillstugan som också behöver lite omsorg.
Inte så lite heller.
Har fått på linolja idag iaf, efter att jag skrapat bort gammalt kitt och färg.
Medan det suger i sig blir de till att snygga till det sista på husfönstren.
Har nån insida på åtminstone ett fönster kvar men utsidan är ju viktigast, och hösten har ju redan kommit så det är bara att köra på.
Igår tog jag iaf lite ledigt och for till skogs med Emma.
Det var svamp vi var ute efter men hittade typ bara 12 st, men fick däremot ihop en del lingon som mamma ska få att koka sylt av när jag kommer och äter köttbullar hos henne.

Tog en blogg- och fejjapaus men nu lär jag ut igen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0