Huvvävärksjävul

Började i förrgår och har inte gett med sig än.
Varken vila, piller, massage eller frisk luft har hjälpt.
Kanske ska va glad ändå att man faktiskt har något att ha ont i.
Inte alla som har det heller.

Ska nog ta mig tid med en liten vilning nu iaf innan jag går ut å shittar fönster.
Börjar få in snitsen nu om jag får säga det själv, så det börjar bli riktigt kul faktiskt =)

Måste klippa gräsmattan idag med så jag slipper ta fram lien.
Helt otroligt va gräset växer fortfarande, man kan nästan tro att vi är i midsommarveckan.

Har en del att göra på To-Do-Listan idag också, men när kvällen kommer ska jag iaf mysa ner mig i soffan å kolla på EM-kvalet kl 19.30.
Få se om jag får lite finsällskap att se matchen med =)
Skulle sitta fint.


Nä natti natti på er en stund
Hoppas solen skiner på alla glada skitar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0