Ord betyder egentligen ingenting, det är handlingen som räknas.

Några ord som stämmer otroligt bra vilken relation man än har till någon annan.
Var hellre tyst än säg nåt som du inte kan stå för.


F.ö tycker jag att det är en svaghet hos människor som har problem med vänner och bekanta, nära och kära, att skriva om det i sina bloggar eller på annat sätt förmedla till omgivningen (facebook) att dom är missnöjda.
Om den relationen betyder något och om man VILL lösa det så vore det väl bättre att ta upp det med vederbörande än att lägga ut det på nätet. 

Största anledningen till att man hellre delar med sig till andra än att verkligen ta itu med problemet är nog att man söker bekräftelse för att man själv känner att man inte betett sig helt schysst.
Och att man är för feg, bekväm eller svag för att göra nåt åt det.
Jag kommer faktiskt inte på nåt annat skäl just nu.
Är man säker på sin sak kan man lika gärna behålla det för sig själv och skriva sin egen dagbok hemma om man behöver ventilera sig.



F.ö så ska jag nu gå och ta några djupa andetag i soffan och hoppas att det står Eva-Marie i mitt pass.







Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid tråkigt att höra att folk inte kan bete sig, även om jag inte blir förvånad. Man får resa sig över det bara, och aldrig göra likadant själv. Kram!

2010-09-25 @ 20:00:05
URL: http://mswanke.blogg.se/
Postat av: L

Är du förvånad?!

2010-09-26 @ 08:03:38
Postat av: Marie.

L; Nä faktiskt inte =)

Malin; Visst är det, och förvånad har man ju slutat bli =)

Kram!

2010-09-26 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0