Söndags-To-Do.

Väcka darling.
Äta ägg och bacon.
Åka till Valbo mä fröken Runsten.
Bilbingo i Hammarby med samma goda sällskap.
Slöa för mig själv.

Igår satt jag i Resque-bilen på Torsåkerskogarna halva dan.
Inte va de mycket nytta vi gjorde heller, fikade å kollade på bilar.
Och var beredd på utryckning förstås.
Känns lite dumt att ta betalt när man inte gör nåt men det är ju bra att vi är där om nåt händer.
Nu hände ju inget och det bästa är ju om alla är hela och rena  (?) när dom går i mål.

Åt grillad kyckling och potatissallad med Mamma, Pappa och Isaak innan jag va lite fyllechaffis åt grannarna.
På väg hem ringde Darling och undra om jag ville se Milan-Catania med honom.
Klart jag ville.
Jag och E planerar ju en liten resa till Italien i höst och tänkte då se en Milan-match.
Ska bli superkul.

Nu lär ja gå å steka lite ägg så ja kommer iväg i tid.
Ska kolla en ny kamera tänkte jag.
Min gamla fungerar om jag klämmer ihop den.

Ha en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0