Ont det gör ont...

Ja idag är det inte många ställen som INTE ger sig tillkänna.
Träningsvärk sen första besöket på gymmet på flera månader, och mensvärk till råga på det.
Låter sjukt men jag tycker faktiskt det känns rätt bra.
Nästan lite skönt.

Finbesöket kom igår och hade myskväll med APP eller ATA-pizza eller vad det nu heter, gott som bara den va de iaf =)
Åsså fotboll förstås.
Eller lekstuga skulle man nästan kunna kalla det.
Snyggt Sverige.

I natt har jag varit i Kina.
Letade efter en hårsalong och helt plötsligt blev mina båda vänner kidnappade.
I Kina.
Dom tog mig också men jag tog mig ur med hjälp av ett par KRUT-grepp.
Ibland är det skönt när klockan ringer fast den knappt passerat 07. 
 
Drömde även att jag tittade mig i spegeln och upptäckte att jag var mörkhårig.

Det var lite trevligare, har ju vart sugen på att bli mörkhårig ett tag men rätt bekvämt som jag har med.
Originalfärgen med en del slingor, lättskött och bra.

Men IDAG.... ska jag inte färga nåt annat än möjligen ett fönster eller två! Nån mer än jag som börjar tröttna på mitt fönstrande?? =)
Bara lääääängtar efter lite skitväder så man får vara inne å greja lite.
Nåja, nu upp å hoppa å göra en smaskig Havremjölk-smoothie med hallon och blåbär =P

Hävv a najs dejj!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har ju gått och blivit brunis igen, det är så skönt på hösten och billigt och bra ;)

Du är snygg i både ock! :D

Kramis

2010-09-08 @ 19:51:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Malin

Jättefin med mörkt hår, men som sagt, jobbigt att sköta utväxten :)

2010-09-08 @ 20:37:38
URL: http://mswanke.blogg.se/
Postat av: L

Det där kortet hade jag nästan glömt... Sweet! :P

2010-09-09 @ 08:04:23
Postat av: Marie.

Åh ja Carro du passar ju bra i vilket som du med, med dina gröna ögon, fint!

Ja eller hur Malin, det är ju det, som det är nu kan det ju gå ganska många veckor utan att jag behöver (?) göra nåt =)

Men det är bra fint med mörkt!

Jaså du L det hade du, ja de va väl på den tiden de! =)

2010-09-09 @ 10:35:24
Postat av: Regina

LÄnge sen jag va här.

Precis vad som hänt idag, mörkt blev det...så kan det gå när frisören får fria händer ;-). Blir nog bra det med till slut.

Öland gäller varje sommar ;-)

pöss

2010-09-13 @ 22:33:43
Postat av: Anneli

ATA =) APP passar ju inte in riktigt fast det egentligen är rätt hm klurigt det där=) pusssss!!

2010-09-17 @ 17:12:31
URL: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0