5 dagar och 4 timmar.

Så längesen är det tydligen jag skrev.
Tycker jag skriver ganska ofta men vips så har det nästan gått en vecka.
Under tre dagar loggade jag inte ens in på datorn och jag fick faktiskt dagarna att gå ändå =D
Har vart lite körigt (ovanligt) med bl.a jobb, promenader, träning, påskfirande här och där, och med att fira min kära Pappa som fyllt år.
Nu har jag inte heller tränat på ett par dagar, heller inte ätit eftersom jag åkte på nå Matförgiftning eller vad det nu va, inte har jag mått nå bra iaf.
Blä.
Nåja, nu mår jag bättre och har just intagit en kräftsallad ute i det fria.
Har även putsat lite på cykeln så den är blank och fin tills jag ska ut på premiärtur.
Igår blev jag ut-tvingad i skogen en sväng, och det gjorde varken till eller från med magen, fördelen är ju att om man blir akut Nr 2-nödig så finns det många buskar att välja på.
Risken att smitta nån annan var iaf minimal, så länge inte nån varg eller björn går och nosar där dom inte ska.
Nu ska jag ta å sopa av Altanen så man kanske kan få ut ett par trädgårdsmöbler här inom en snar framtid.
Delar med mig lite av gårdagen;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0