Mera bak!

Idag står Marias Kalasmuffins på bakschemat! Farligt goda är dom kan jag lova, och farlighetsnivån blir ännu högre eftersom dom är goda att äta även när man tar dom direkt från frysen, annars kan ju det vara en liten säkerhet för att inte gå å småsnaska =)
Häromdan blev det två sorters kakor som höll på att bli en, då jag skulle åka över till mamma å pappa med dom och ställde ifrån mig brickan med kakorna på biltaket för att kunna få in resten av grejorna i bilen.
Vad tror ni hände? Jo jag glömde brickan med kakorna på taket och kom inte på det förrän vi var nere vid postlådan.
Sa till Mattias att han skulle stanna, SAKTA! Såg brickan genom takluckan, och den höll sig kvar på taket tack vare en lugn och fin inbromsning. Phu.

Så här såg dom ut iaf;



Håller på med muffins-smeten, gör dubbel sats ifall den är god =)
Ha en bra dag så länge! Lär sätta lite fart här, solen skiner ju ute så jag är lite ivrig att komma ut =D


Upptatering.

Färdiga!



Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Anneli

haha=) bra räddat där!

2011-04-23 @ 10:16:20
Postat av: Anneli

hahaaa vilken jäkla tur att kakorna klara sig!! bra bromsat där!

2011-04-23 @ 10:19:04
Postat av: Anneli

hahaaa vilken jäkla tur att kakorna klara sig!! bra bromsat där!

2011-04-23 @ 10:19:08
Postat av: Regina

Bara för att responsen är lite dålig betyder inte det att det inte läses :-). Puss

Gjorde nyss samma med ett par vantar som jag hittade lite här och där, den ena fick jag hämta mitt i körbanan med livet som insats :-0.

2011-04-26 @ 23:21:51
Postat av: Anonym

haha va många kommentarer det blev från mig!! =)

2011-04-30 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0