Mot nya mål.

Har blivit lite dåligt med bloggandet men å andra sidan är det lite dåligt med responsen från läsarna med så det kanske inte gör så mycket att jag inte skriver så ofta.
Ligger utpumpad efter dagens övningar vilka är nya för mig sen jag var hos sjukgymnasten idag.
Han blev positivt överraskad och tyckte det såg mycket bättre ut än han hade väntat sig.
Allt blod, svett och alla tårar kanske har lönat sig ändå =D

Nu är det 45 minuter sen jag började skriva bloggen och nu har jag kommit av mig och blivit trött så det här får räcka för idag.
Natti Natti på er


Kommentarer
Postat av: L

Du får uppdatera oftare! :)



Skriv ner något bra negerbollsrecept! :)

2011-04-21 @ 07:51:28
Postat av: Marie

Men se där, en liten kommentar =D

Okej, ska göra mitt bästa =)

Även en liten önskning, trevligt! Negerbollsrecept va de ja, de ska vi fixa =D

2011-04-21 @ 09:55:57
Postat av: L

Hihihi!



Puss påre!

2011-04-21 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0