1 timme å 32 minuter.

Så länge har jag haft Nytt Inlägg-sidan öppen utan att komma igång å skriva.
I vanliga fall när jag gör så blir det inte en enda rad för då hinner jag bli så trött att jag inte orkar men nu gör jag det ändå så ha lite överseende tack om det blir tokigt.
Det borde egentligen va både Alkomätare och Trötthetsmätare för att kunna logga in och Blogga, annars vet man ju aldrig vad man kan tänkas bjuda på för snaskigt inlägg.

Jag har iaf upplysningsvis bäddat på SkönSoffan ikväll och tänkte få mig en God Natts Sömn för ovanlighetens skull. Sover inte speciellt bra i nån av sängarna så nu provar vi med soffan, här brukar jag sova som en liten prinsessa =)
Måste ju va pigg och utvilad tills imorgon då det står både träning och Bilbingo på schemat.
För övrigt var jag otroligt stolt över mig själv igår eftersom jag var ute och sprang, vilket jag inte gjort sen jag sprang vårruset för typ 4 år sen. Stannade inte en enda gång på 4,5 km =D
Med tanke på födointaget dagen innan borde jag ha sprungit 4,5 MIL istället och hållt truten.

Känns helt okej i kroppen idag ändå, lite lagom med träningsvärk.
Idag blev det en vilodag, om man nu kan kalla det vilodag att kuta runt på Akuten mellan 7-16, inte helt vilsamt.
Nä nu ni ska de sovas skönhetssömn på 45;an!
Natti Natti på er, eller Godmorgon då, antar att det inte är så många fler som kommer att läsa ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0