Mjao

I en vecka har jag varit kattvakt och jag vågar inte säga hur många gånger jag lyckats få in kattrackorna på kvällen, för då skulle kattmatten inte våga resa bort fler gånger.
Har iaf ställt ut mat men idag när jag sprang där och ropade så dök en för mig okänd kissenuna upp.
Han tycker säkert också om kissematen som jag ställer ut och det skiter väl han i vems mat det är.
Står det framme så får man ta.

Liksom förra helgen så har jag jobbat och som vanligt även hunnit med att roa mig en del.
Hamnade på kräftskiva i fredags och skulle ta de lugnt eftersom jag skulle iväg å jobba, iofs inte förrän kl eftermiddag men brukar ju inte vilja dricka nåt om jag ska ut å köra bil.
Kanske tur att det var jordens regnväder i lördags så inte poliserna var så sugna på att stå ute å ha kontroller.
Tror inte att jag hade blåst rött ändå men man är ju lite nojig.
Kul var det iaf på skivan och groggarna var alldeles för goda för mitt förstånd.
Idag har jag träffat två babes som jag tänkt åka till värmen med i höst, men vi ska ha lite is i magen och vänta på lite mer normala sista-minuten-priser.

Idag har jag för övrigt gjort en grej som jag tror kommer att bli väldigt bra.
Eller jag har gjort många bra grejer, crosstrainat 30 min och kört lite styrka, och ätit lite kräftor och druckit hemmagjord hallonsaft.
Kommer att sova som en Prinsessa inatt.
Najtinajti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0