Morgonstund har guld i mun.

Var kommer ett sånt uttryck ifrån, nån som vet?
Det finns nog betydligt fler som har annat i mun på morgonen än guld.
Jag har iaf just nu lite stekt ägg och bananshake i munnen och det känns helt okej.
Tänkte dra till Sandviken å träna, ringa hårfrissan å kolla om hon har nån tid för mig idag, sen blire ladda för BilBingo med Anneli.
Idag ska vi ställa oss på ett annat ställe, mitt i smeten, för det verkar som man vinner mer där nere.
Idag ska även Anette med, det blir skoj att träffa henne, kanske hon även för tur med sig.
Återstår att se, vi håller tummarna.

Igår var jag och Matte ut i skogen och gjorde det vi brukar göra.
Jag hittade en hel del liter bär, jag har ju mitt favoritställe där bären är stora som golfbollar.
Kanske inte riktigt så stora men det är så det räcker till.
Och mycket.
Måste dit nån dag snart igen å fylla frysen.
Lingona får Mamma å göra lingonsylt av =)
Fick ett litet fint sällskap då jag satt ute på trappen och rensade.

På Em kom Maria å vi fixade hennes hår igen, tror det blev riktigt bra den här gången.
Även mitt rufs fick sig ett par extra.
Nu är snart Äggen slut å jag lär dra på mig träningskläderna å dra till Gymet.
Helt okej start på dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0