Tjohooo

Haft en kanonbra start på dagen.
Somnade skönt på soffan och vaknade pigg och utvilad kl 07.56.
Låg ändå och drog mig en timme, kollade på SuperNanny och surfade lite. Gick upp och började plocka undan lite, hittade bla. en flaska med Blåbärsmoothie som jag visst hade glömt i väskan sedan jag jobbade sist.
Den började pysa lite då jag öppnade korken försiktigt så jag tänkte att det är bäst jag håller mig långt nere i diskhon.
Som om det hjälpte.
Sekunden senare var det blålilaprickigt i halva köket, även jag.
Så fick man köket skurat på en gång, jeeij

Nu har jag iaf vart å tränat i viken, känns riktigt bra (pepparpeppar), har även lagt på lite mer vikt nu.
Ska ta och göra mig en Kräftsallad nu och ta mig ut i solen, värsta sommarvärmen idag ju =)


Hoppas ni har en lika bra dag som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0