Mums.

Klockan är alltså 05.08 och jag ser att jag redan haft en läsare.
God Morgon på dig, undrar om du inte heller kan sova precis som jag eller om du inte får sova längre =)
Jag låg ett bra tag och vred och vände mig och fundera vad jag vaknat av och varför jag inte kunde somna om. Vakna brukar jag ju göra (med ett ryck) men nu var det ett lugnt uppvaknande precis som jag helt enkelt fått den sömn jag behöver och att det var dags att stiga upp.
Efter ett tag kom jag på att månjävlen var ju nästan full igår kväll då vi for hem från Gävle, antagligen är jag påverkad av den.
Hur som helst så har det som vanligt hänt en massa grejer sen sist och som vanligt är jag dålig på att uppdatera bloggen. Har iaf hunnit med att plocka x antal liter snaskiga hallon, tagit x antal stavgångspromenader, varit på Church Street med Madde å Sanna, Spelat bilbingo med bästa Anneli (nästa gång ska vi ställa oss i gropen, man verkar vinna mer där), varit på GästisOpen å suttit på en filt i solen å kolllat brännboll, badat, myst sena kvällar å nätter på altanen och bokat MRT som jag faktiskt fått tid till idag innan jobbet och en hel del annat trevlit..




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Blev det några bullar? ;)



PST! Tandläkare i Ratchatewi-området ska vara bra! Det finns flera stycken, men många privata. Kolla om det finns inne på sjukhusen, men det är dyrare - det finns privata tandläkarmottagningar också :)

Jag gick på tandläkaren på ett privatsjukhus :)



Kramis!

2011-08-13 @ 01:06:54
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0