Avslöjande nummer 2.

Det kommer inte att bli lätt det här, men har iaf klarat av "Kalenderutmaning nr 1" och ska nu avslöja en ny grej som jag aldrig avslöjat för någon.
Hör nu och häpna;
Jag har (faktiskt för andra gången) ikväll kollat på IDOL vilket jag tidigare ansett som lite meningslöst och töntigt förutom i början då folk gör bort sig genom att ställa sig framför kameran och sjunga fast dom inte kan.
Nu har jag som sagt för andra gången sett ett avsnitt och lär även erkänna att det är riktigt trevligt.
Sitter tillochmed och väntar på röstningen för att se vilka som får fortsätta =D

Hade det här varit förra veckan så hade jag kanske inte avslöjat det men nu har jag ju antagit en utmaning så då finns inga alternativ!

Hoppas ni har en mysig fredag, kanske någon mer som kollat på IDOL, vilken hejar ni på isf?
Jag hoppas iaf att Amanda går vidare, sen spelar det ingen större roll vem av dom andra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0