Lucka nummer 10 fast det hunnit bli den 11.

Hade gjort ett utkast men hann inte få iväg det eftersom vi fick åka på körning.
Har haft ett helt okej dygn på jobbet, sömn nästan hela natten och en macka till lunch idag, då ska man inte klaga.
Åkte direkt från jobbet ikväll och handlade innan det var dags för El Classico med dom andra grabbarna.

Dagens avslöjande iaf innebär att ni ska få vetskapen om att mina idoler när jag gick i årskurs 6 var inga mindre än  Wizex och Europe.
Då jag fyllde 12 fick jag i present en LP-skiva med Wizex och mamma och pappa skickade in en önskning till radion så dom spelade "Mjölnarens Irene" bara för mig, lite nöjd man va då =P
Säkert någon som vet om det redan men säkert nån som inte vet heller, om det nu är nåt att veta, men nu har ni en liten detalj till om Lilla mig iaf =D

Dagens bild visar mitt Drömhus nere i Södraste delen av Landet.
GE MIG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0