Kööör

Sitter just nu som klistrad i soff-fan och tittar på Ronja Rövardotter på TV. Den är minst lika spännande som jag minns den.
En annan skillnad nu mot för då är att man blivit lite mer känslig och lätt får en liten tår i ögat, hahaaa va pinsam man kan va! =D
Mysig film hur som helst och jag minns nog iaf 70 procent av replikerna trots att det gått några år sen sist.

Nu ska dom flytta ut i Björngrottan igen och filmen är slut.
Tur de så att jag kan ta tag i det jag egentligen skulle göra idag; RÖJA.
Upp på vinden eller ut i köket, det är frågan?
Fast det spelar ingen större roll, allt ska ju göras.
Börjar nog med klädskrubben, kan va kul att komma åt de kläder man vill ha utan att behöva krypa in, över och emellan alla högar av kläder.
Kanske lägger ut en före- och efterbild sen om det är nån som vill se??

Vad har ni för er en dag som denna? Här regnar det, så det är en perfekt dag för Röjning, ska även försöka hinna med en promenad ute i lervällingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0