Lucka 12!

Gokväll Kära ni, hoppas ni haft en bra dag!
Min har varit rätt okej men känner mig nu slut som människa, och då menar jag både på insidan och utsidan.
Hade ju planerat att fixa till i Köket, sätta upp nån stake och putsa upp fönstrena lite, men det ena ledde till det andra och det slutade med att jag röjde upp i Städskrubben i köket som inte längre såg ut som en städskrubb utan mer som en skräpskrubb.
Det hade jag inte gjort om det inte vore för att jag skulle komma åt strykbrädan, och när jag drog i den så hamnade 75% av skrubben på golvet och då var det inte mycket annat att göra än att bita i den sura bananen.

Dagens första nyhet är att det tydligen återigen strykit förbi en varg här, närmare bestämt på 2;a närmaste grannens gård, dom hade visst sett spår i snön.
Dagens andra nyhet är att jag, trots den tidiga tiden, planerar att gå och lägga mig, har ställt klockan på 05.52 imorgon för jag ska till Parkbadet och hänga på låset för en tidig Luciasimtur.
Resten av morgondagen är fullspäckad med fler trevligheter, men det avslöjar vi inte förrän imorgon!

Natti natti på er!
Eftersom det blev 3 bilder igår så har jag ju 2 bilder upp så det kanske inte gör så mycket om det inte blir nån idag =D
Fast eftersom det snart är Jul så kan jag ju va lite extra generös och bjuda på en ändå =D

Bilden föreställer min frukost morgonen efter Julfesten, innehållet i påsen där hann jag dessvärre inte fånga på bild!


Kommentarer
Postat av: L

Och det där tror du att man ska nöja sig med? En tom negerbollsförpackning? :) inge skoj att vargen stryker runt knuten...

2011-12-13 @ 08:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0