Lucka nummer 11 fast det hunnit bli den 12;e

Det börjar visst bli rutin det här att jag bloggar så sent att det hinner bli en ny dag.
Meeennnn bättre sent än aldrig!

Idag ska jag bekänna en grej som jag är mindre stolt över, och som vissa redan vet men iaf, nu får ni andra också veta.
Jag stod med på Hångellistan när jag säsongsjobbade i Sälen våren 2002.
Det är väl inte så mycket att känna sig ostolt över kanske ni tänker.
Men grejen är att jag hade pojkvän (och han stod inte med på listan), och lyckades komma med på den listan ändå.
Två gånger.
Dåligt men sant.

Dagens bild(er) är purfärska och kommer från ikväll då vi var ute och spanade på vargar (åtminstone vargspår)





Kommentarer
Postat av: Regina

Ojojoj

2011-12-12 @ 02:55:02
Postat av: L

Hångelgumman!

2011-12-12 @ 06:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0