LUCKA nummer 22, ojoj nu börjar det närma sig!


Dan före dan, före dopparedan, visst blire så idag?
Jag har iaf än än gång nyss ätit en frukost som bestod av 1 Lussibulle, 1,5 vaniljbulle och en kolakaka, å te.
Nu är bullarna slut så jag är mer eller mindre tvungen att börja äta ordentlig frukost igen.
Ska även jobba imorgon så då kommer man in i rutinerna igen, iaf EN dag, sen är det ju Jul och risken finns att det spricker igen då.

Jag har fått ett litet önskemål om innehåll i ett tidigare inlägg så det får bli Dagens Lucka;

Fråga: vilken tid i ditt liv har varit roligast? Vilket är ditt trevligaste minne? Och hur känns det dagen innan..... Tårtkalas?

Börjar med sista frågan (det är ju några dagar sen jag fick det här)
Dagen innan Tårtkalaset kändes det nog rätt skönt, hade fått klart med det mesta och tror minsann att jag satt och rullade Negerbollar den kvällen =)

Mitt Trevligaste minne... den var svår, har ju så mycket trevliga minnen =)
Alla Dagar och Stunder med Molly var ju trevliga, t.ex när hon hoppade in i baksätet på bilen och vi drog upp Till Storsjön på skogen bara hon och Jag.
Det här var ju Jättesvårt, jag har ju som sagt så otroligt många trevliga minnen och upplevelser, Alla möten med varma människor, Den tid jag får med Mina vänner och nära och kära är ju Trevliga och sånt jag uppskattar otroligt mycket.
Har väldigt många Trevliga campingminnen, både sen jag var liten och Drog på Husvagnssemester med Mamma och Pappa och nu på senare år när jag åkt med Vänner och Familj.



Roligaste Tiden var Sommaren 2007, då hände BARA roliga saker och den lever jag på Än ;)
Men sen har jag ju mycket mycket Roliga minnen från andra tider också =D

Nu snöar det och jag ska gå ut och få lite ljus i mitt ansikte, känns som det behövs!
Tjo

Kommentarer
Postat av: L

Nu gjorde du det bra! ;)Nu e ja nöjd! :)



Molly the mouse! Hon var en speciell varelse! Go som attan!



Vad ska fröken göra på julaftonen?

2011-12-22 @ 14:40:01
Postat av: Anneli

mera camping!!!!!=)

2012-01-01 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0