Lucka nummer 5.

Kan hända att det här blir den sista Kalenderluckan för jag har faktiskt väldigt svårt att komma på oavslöjade grejer att avslöja för er.
Jag vet ju att iaf EN gärna vill att jag fullföljer och det är hon som kom med förslaget, och sen vet jag nog EN till, men jag behöver nog få lite frågor eller förslag om det är något ni undrar över och är nyfikna på, om det nu är nåt =)
Ni kanske vet mer än va ni egentligen vill veta redan men då kanske man inte fortsätter läsa här, det är ju frivilligt, än så länge =)
Kan ju iaf berätta en grej som jag inte berättat för mer än EN iaf, och det är att jag ska till en Optiker på min födelsedag, Grattis till mig =D Men är jag inte ganska snygg i brillor?



Har för övrigt haft en fantastisk dag, lagom med jobb på jobbet, hann dock inte träna, fick sluta i tid (lyx) drog iväg på en fika med Bästa Emma som jag saknar redan, gjorde sen ett stopp i viken och fick lite Sanna-tid, det var på tiden..
Ligger nu i sängen med min nyinköpta Laptopkudde som är kanon förutom att jag saknar faktiskt hettan från fläkten mot benen.
Någon gjorde mig väldigt glad idag, först och främst med sin närvaro men även med den här..



Najtinajti

Kommentarer
Postat av: L

Alltså, fasiken va fin du var i glasögon! Aldrig sett dig med sådana! SOm jag sagt tidigare, mer kort i bloggen! * i kanten!

2011-12-06 @ 05:10:27
Postat av: Marie.

Tack, skönt att höra om det nu skulle bli så =D Okej, jag ska bättra mig =)

2011-12-06 @ 08:54:35
Postat av: L

Ja, då ser du råtterna på gårdsplanen lite bättre åsså! Haha!

2011-12-06 @ 09:42:54
Postat av: Anonym

Äsch! Försvann inlägget nu?! Skrev att har du brillers kanske du ser råttorna på gårdsplanen! ;)

2011-12-06 @ 10:46:12
Postat av: Regina

Mkt mkt nöjd so far :). Fortsätt i stort och smått. Loooooking goooood i glajjer.

2011-12-07 @ 04:33:20
Postat av: Marie.

Höllödu Mr L, blanda inte in mig i råttor på gårdsplanen, tror minsann att jag är oskyldig där! Haha!

Skönt att höra Regina, men inte är det lätt å igår hann jag inte ens öppna datorn så det blir nog nån tom lucka ibland när jag har häcken full =D

2011-12-07 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0