Lucka nummer 7.

Lucka nummer 6 uteblev som åtminstone vissa säkert lagt märke till.
Anledningen är att gårdagen såg ut som mina dagar mest gjort på sistone, häcken full från morgon till det är dags att dunka ner huvet på kudden.
Mycket på jobbet från början till slut, hann inte ens in och äta lunch.
Efter jobbet lyxade jag till det med en Massage, kan inte få för mycket av sånt!
Blev sen bjuden till Hofors på finmat å kom hem närmare 23.30 å då va de Gonatt kan ja lova, öppnade inte ens datorn igår.

Till Dagens Avslöjande;
Jag höll på att köra på en människa igår.
Det gick inte speciellt fort, stod typ still med bilen men iaf.
Det hade nog inte varit så skönt för honom.
Inte för mig heller. 
Dessutom hade idioten inte nån reflex i mörkret.
Tur att jag hade det då, i högerbenet så att jag hann bromsa.

Någon Lucka här framöver kommer att innehålla ett utdrag ur någon av mina gamla dagböcker hade jag tänkt, måste bara leta rätt på dom och damma av dom.

Nu ska ja dra på mig sköna myskläder och kanske fixa lite inför imorgon då det är Julfest med jobbet.
Kamma till håret och leta reda på nån palta man kan dra på sig.
Fixa naglarna och borsta tänderna.
Sen så, är man Fit for Fight.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken besvikelse detta blev då.... :) En bild varje dag fram till jul!

2011-12-07 @ 20:44:54
Postat av: Marie.

Andra förslaget jag får på innehåll och jag är ju inte sämre än att jag lyssnar på mina läsare =D Börjar imorgon då, ska göra mitt bästa för att få med nån varje dag =)

2011-12-07 @ 21:33:59
Postat av: L

Ja, lyssna på mig för en gångs skull. :)

2011-12-07 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0