Lucka nummer tjugiett....

Pedant kan jag väl knappast bli tagen för att jag är men en grej jag har som vana är att om jag ska upp på morgonen, t.ex till jobbet eller vad som helst som är ganska så tidigt, så lägger jag fram kläder kvällen innan. Det tar ju ett tag innan man vaknar på morgonen, även om man är uppe och går och ser ganska vaken ut så är inte alla getter hemma i hagen, så det är liksom enklast att ha allt ligga framme å bara hopp i, som en riktig brandman. Det enda som fattas är stången från övervåningen och ner så man även spar lite tid som det sällan är alltför gott om på morgon.

Sitter å väntar på Fröken S som ska göra mig sällskap på Frullen, den här gången nere i Storvik på Nya Fiket där det serveras Risgrynsgröt vilket för övrigt är Fröken S´s Älsklingsmat (?)
Det blir en bra uppladdning för en sväng till Dalarna.

Det här inlägget ser ganska torrt ut men jag tänkte återkomma senare, har ju än så länge bara uppfyllt 1/2 önskningar =P

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0