Den riktiga Luckan, den 18;e.

Jag ska börja med att avslöja en grej och det är inte mindre än att jag Ätit Lussibullar och Oboy till frukost, TVÅ dagar i rad.
Petade ur russinen så jag fick inte ens i mig nå frukt som jag i annat fall alltid äter till Frukost.

Sedan sist så har det hänt att det varit Ett kalas här eftersom jag fyllt år.
Födelsedagen började med fika på Berglunds innan jag begav mig till Optikern som kom fram till att jag antagligen kommer att få glasögon, Grattis på Födelsedan.
Eftermiddagen bestod av mycket mys och mysiga gäster, både väntade och oväntade, mycket fika och finfina presenter som också dagens bilder ska få avslöja.




Har aldrig varit mer orolig för att jag skulle bli ofrivillig ägare till en fyrbent varelse, men som tur var så lyckades den smita så jag fick en Egen bok istället.



En Glad Snögubbe lyser numera upp Trappen upp till Ytterdörren

 

Alltid roligt att få handla utan att betala =)



Nu är det sovdags här och jag Återkommer imorgon, då förhoppningsvis med lite bilder från Träningen idag.
Natti Natti På er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0