Sinnessjuk rymling infångad.

Så löd överskriften till en notis i en gammal tidning jag hittade i min gamla lillstuga.
Närmare bestämt var tidningen tryckt 1914, snart 100 år gammal.
På den tiden verkade det inte finnas något som hette sekretess eftersom dom lämnat ut både för- och efternamn på den sinnessjuke mannen som var 19 år.

Har tagit min andra stavgångspromenad någonsin, kände mig lika töntig idag som igår men det är smällar man får ta, man kan ju inte gå å se cool ut jämt =P
Otroligt väder idag, solen värmer och det står nog inte på förrän fräknarna letar sig fram om det fortsätter så här.

Har just petat i mig lite Thaisoppa medan jag väntar på att badet tappas upp, ska premiärbada i Badsaltet jag köpte på Björk and Berries med blåbärsextrakt och doft av lavendel. Det kommer nog att göra gott.
Ett glas med mitt nuvarande favoritvatten får bli pricken över i:et.
Och en tänd kandelaber förstås.



Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Blue Keld är såååå gott - gillar björnbär :)

2011-02-05 @ 00:21:17
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0