Antagligen har jag..

...världens goaste vänner...
Gårdagen var inte den bästa, en dålig start med lite andra skitinslag under dagen.
Bestämde mig iaf för att åka på bio med 2 av dom bästa då jag (otroligt men sant) fick sluta i tid.
Helt oväntat har min kära vän med sig ett paket till mig med ett hjärta på.
Jag blev så glad så jag höll på å börja gråta.
Min skitdag kändes helt plötsligt väldigt långt borta.
Jag fyller inte ens år.
Blir fortfarande rörd när jag tänker på det, så otroligt gulligt gjort.
Innehållet i paketet bestod verkligen av känsla och det är dom finaste presenter man kan få, blev verkligen jätteglad och presenten var jätteskön =)

Hade en jättemysig kväll i gott sällskap, popcorn, läsk och Änglagård 3 var helt okej, rolig och lättsam.

Trettondagen kommer att gå i hemmets tecken. Funderade på att åka lite skidor men det får bli nån dag då solen skiner tror jag, istället blir det nog en sväng med sparken innan jag går in och har en mysdag med mig själv.
Har ett par hyllor som ska sättas upp, en hel del kläder som ska gås igenom och förhoppningsvis en hel del som ska skickas iväg.
Sen ska jag nog ta mig tid att bara mysa, kanske lägga mig i soffan, kolla på nån film och gosa med bästa filten.
Inte helt fel en dag som denna när snön än en gång vräker ner, och jag faktiskt tycker det känns rätt mysigt.
Hoppas ni har en bra helgdag alla ni som läser, och alla ni andra med för den delen!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vänner är underbara! <3

Kramisar

2011-01-06 @ 15:14:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Att dom är =)

2011-01-06 @ 16:33:08
Postat av: L

Jag förstår dem! Du är underbar sparkbruden! =)

2011-01-07 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0