Det finns hopp.

Hoppas jag.
Kan iaf ta mig ur sängen på morgonen nu utan blod svett och tårar.
Dessutom går det ungefär en kvart snabbare än vad det gjorde för några dagar sen.
Ska ringa sjukgymnasten idag få se va han säger, kanske jag får börja träna snart igen =D
Vansinnigt sugen och rastlös men jag tänker inte riskera nåt genom att börja för tidigt.
Ska även be om en röntgen så man får veta exakt hur illa det är.
Kan ju inte ha det så här, kommer ju att bli tjock på kuppen.
Åtminstone känns det som jag gått upp 10 kg redan då man bara äter och äter och inte rör sig mer än när man ska på toa om vi får överdriva lite.

För övrigt så fick jag även idag ett mindre bra uppvaknande då all snö rasade ner på trätrallen precis här utanför.
Det var då ett mer effektivt uppvaknande än en väckarklocka med 3 larm som jag annars brukar snooza ca 43 min innan jag fattar nåt.
Igår vaknade jag av en rejäl Catfight här utanför, inte heller nåt att föredra att vakna till på morgonen.
Hann inte med å se om blodvite uppstod eftersom det tog närmare 10 min för mig innan jag kom upp, och då hade dom redan dragit.
Är det förresten någon som känner igen den här kissen?



En hotellfrukost hade inte suttit fel nu, har dom hemkörning tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0