Jag är så kass.

Har haft "Nytt inlägg"-rutan öppen en timme nu och inte fått ner en rad.
Verkar dessvärre som det inte blir nåt inlägg idag fast om jag känner mig själv så brukar jag bara komma igång så är jag svårstoppad.

Har jobbat nätter i helgen och det känns idag kan jag säga.
Jag och min kollega som brukar ta det lugnt på nattpassen har lite svårt att vänja oss vid jobb på nätterna.
Har inte heller kunnat ta igen mig på dagarna då det varit fullt upp med både Bandy, Födelsedagskalas med bak och lite annat.

Tog iaf en 30-minutersvila då jag kom hem idag, sen blev jag väckt av vinden, trodde nästan att hela sovrummet skulle blåsa bort.
Fick besök av mys-mamma och vi drack lite Juice och myste innan det var dags för mig att fara på träning.

30 min Spinning och 45 min Styrkepass stod på schemat idag.
Och bastu förstås, det viktigaste =D

Nä nu är det dags att knapra i sig en sallad.
Har nydammat och nystädat i sovrummet så nu längtar jag tills jag får gå och lägga mig, det står nog inte på känns det som!

Och se på fan, bara man kommer igång som sagt så är det inte speciellt svårt att få till ett inlägg ;0)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0