Mycket...

.. som händer egentligen, hinner inte riktigt med att blogga känner jag, men ser att jag har några trogna läsare kvar iaf =)
Har hunnit med 2 bandymatcher i veckan, en i Bollnäs och en på Jernvallen, 2 utomhusmatcher med andra ord.
Eftersom dom har problem med taket på Göranssonska och en ett par hundrakilos lampramp for i isen tidigare så får dom inte spela där inne, därför blev det utematch igår till mångas stora förtjusning.
Trodde däremot att det skulle komma mer publik än det gjorde, men men kul var det för oss som var där.
Vann gjorde dom också!



Den här dagen har varit toppen, Mysmorgon med <3, Lunch med Anneli, Spinning/Styrkepass 70 min på parkbadet och avslutningsvis 1,5 timme innebandy med ett gäng storvikskillar, HUR KUL SOM HELST. Även hur jobbigt som helst, oj oj man är inte van å springa så där, men vill man åt bolljävlen är det bara å springa.
Åhh vad jag har saknat innebandyn.



Den bilden hör väl inte riktigt hit men sommarbilder är ju aldrig fel å drömma sig bort i!

Har nyss ätit en hemmasallad och borde väl hoppa in i duschen med tanke på att jag hade tänkt legat i sängen för 28 min sen.

Så, tack å God Natt för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju så jäkla het! :P

2011-01-18 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0