Full tupp.

Förstår inte hur mycket man kan ha på schemat och ändå inte känna sig stressad.
Trivs otroligt bra med tillvaron just nu.
Jobbar på innan semestern och tar vara på varje ledig stund och gör något bra av, har ju bara 2 v ledigt.
Har hunnit med en kortsemester med J till Orbaden, hur härligt var inte det och hur kan man ha missat ett sånt ställe som inte ens ligger speciellt långt bort??
Det var J som valde campingställe och det gjorde hon riktigt bra.

I helgen trodde jag (nån som missat att jag fortfarande är tidsoptimist fast jag ibland har lite svårt att erkänna det) att jag skulle hinna med både att jobba, åka till Karlskoga på konsert, fixa bilen innan resan ner och sen åka till Norrköping.
Jag hann jobba och fixa bilen, men kom inte iväg förrän kl 18, och att hinna till Karlskoga då innan kl 19 var kanske lite väl optimistiskt.
Har iaf haft en underbar helg med Syster och hennes lilla familj. Mys av högsta grad.

Nu är maten klar här så nu lär ja dra igen.
Ska inviga eltandborsten jag köpte igår, få se om man lyckas hantera en sån.
Ha en bra vecka mina vänner och ni andra =)

Kommentarer
Postat av: =)

Lätt snyggast i kommun!

2011-07-12 @ 10:14:07
Postat av: Marie.

Ja han är fin, Mosse heter han =)

2011-07-14 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0