Knubbad

Lär nog skärpa mig med bloggandet innan ALLA tröttnar och slutar läsa min blogg.
Eller så är det helt enkelt så att folk har semester och annat för sig än att sitta vid datorn precis som jag =)
Har städat ihop lite å bäddat rent i sovrummet nere för imorgon får jag besök av en kär vän som jag träffar alltför sällan.
Var uppe till typ 3 inatt så jag borde ha lagt mig för längesen men har faktiskt inte ens tänkt på att jag är trött eftersom vi fick besök här ikväll av ett par andra kära vänner, mysit!
Nu ska ja iaf hoppa i sängen, kommer nog somna som en knubbad säl.
NaTTI Nattiiii

Kommentarer
Postat av: Regina

Haha jag trodde man sa klubbad säl ;-)

2011-07-21 @ 21:49:37
Postat av: Marie.

Ja så kan man också säga, men de är inte rätt =D

2011-07-21 @ 23:31:59
Postat av: Regina

Det är MYYYYYCKET roligare att städa med sällskap :(

2011-07-24 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0