Pust.

Uj uj vilken dag.
Hade ju tänkt ha en skön sovmorgon idag och inte börja jobba förrän kl 14 ja men det var det inte alla som höll med om.
Kl 07.21 ringde min telefon (som tur var hade jag ljudet på för ovanlighetens skull då jag sover) och en röst frågade om jag jobbar på akuten. Jag var tvungen att fundera en stund,nyvaken som jag var.. -jobbar jag på akuten.? Jo men det gör jag ju!
-"Du skulle ha varit här för 20 min sen!"
Hoppsan.
Känns som man ligger liiiite efter då man försover sig och har ca 4 mil till jobbet.
Kl 08.03 checkade jag in, ganska bra jobbat om jag får säga det själv men ska lite ovilligt erkänna att jag nog inte vaknade förrän jag var där inne.
Brukar ju kunna bli skitdagar när det börjar på det viset men jag har faktiskt haft det riktigt bra.

Nu har jag tränat lite med bollen här hemma på vardagsrumsgolvet, otroligt skönt att komma igång igen, hoppas jag får lite träningsvärk imorgon =)
Skönt att känna sig duktig å träna när det är "lättlagat" på G till 45;an!
Tjo!
HOppas ni har en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0