HEJA SAIK Fö FaN!!

Hur grym är dom inte! Och hur grym var inte matchen igår??? Tur man har bra hjärta så spännande som det va.
Gårdagen var verkligen kanon, från början till slut.
Kanonväder, bra bandy, där såklart rätt lag vann =)
Festade dock inget eftersom jag mått lite skit senaste dagarna, så vill man inte riskera att bli dålig igen, kalla mig tråkis, men jag va då lika nöjd för det =)
Drog hem med en nöjd Matte som lyckats få Zekes hjälm, trodde att han skulle sova med den på inatt men det blev inte så. Somnade dock nöjda på soffan efter att ha firat med Veronapizza och kolla på SVTs klipp från matchen.

F-ö, Kan någon förklara för mig varför vissa personer snackar skit om andra (inte bara lite) för att sedan säga att dom är så glad att dom har varann? Tycker det är ganska skrämmande och borde väl egentligen inte bry mig utan bara vara glad att jag slipper sånt i mitt liv. Så så får det bli.

Nu ska jag köra resten av träningsprogrammet jag fått.
Hela schemat ser ut så här;
30 min snabb, hård stavgång
6 min utfall
6 min rak planka med armlyft
2x 6 min sidoplanka med benlyft
6 min liggande rum/ benlyft

Kanske inte låter så jobbigt men prova får ni se att det faktiskt känns, iaf för mig gör det det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0