Jeeehaaa

Nu ska jag till gymmet för första gången på 2,5 månad, fan va kul det ska bli även om jag bara ska köra lite crosstrainer.
Kör varannan dag promenad och varannan dag övningarna som jag blivit tilldelad av sjukgymnasten.
I början körde jag både promenad och träning varje dag men efter 3e dagen var jag slut som människa.
Det tar otroligt hårt på kroppen, även fast 30 min stavgång eller 30 min träning inte låter speciellt jobbigt.
Tidigare gick jag ju en timme varje dag med stavarna.
Fick börja gå 30 min istället men då tar jag verkligen i för allt jag är värd, å de är inte lite =)
Blir ordentligt svettig och kommer upp i en puls på ca 145, så nog tar det allt.
Igår blev det däremot både promenad och träning men det kändes bra iochmed att jag tryckt i mig 2 semlor tidigare på dan, helt sjukt va gott det är.
Det gick bra hos läkaren, hon sjukskrev mig 3 v till och nu väntar jag bara på att chefen på Akutmottagningen ska höra av sig så jag får börja inne i Gävle.
Det gick även bra hos hårfrissan, känner mig som en ny människa idag. Tyvärr kan jag inte dela med mig av nån bild, ni skulle få helt fel intryck om ni såg mig nu i morronfrillan =)
Bjuder på en frukostbild istället..
Jordgubbar, Banan, Äpple, Yoghurt, Jordnötter och Rågfras.
I glasen Vemma och MelonLoka.
En rätt bra start på dagen!

Nu dags att leta på träningskläderna och bege sig neråt byn!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mmmm....det såg gott ut det där...

2011-03-29 @ 20:43:04
Postat av: Marie.

Mmmmm det va det också....=)

2011-03-30 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0