Bortskämd.

Har sedan igår fm befunnit mig i Gävle, där jag har varvat slitsamma arbetspass på Akuten, med att bli bortskämd av vännen Emma.
Har blivit serverad supersmaskig mat, en skön soffa att sova på, fotbad å annat lyx. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta men det uppskattades kan jag lova.
Det där skrev jag alltså igår.

Idag har jag också varit i Gävle, men i lite andra ärenden, dock rätt mysiga.
Sprang på stan en sväng själv innan eftermiddagspasset på akuten.
Va till Stadium och bytte skor, som för övrigt är den i särklass roligaste och bästa butik jag vet just nu.
Hittade ett par supersköna löparskor, kändes som att gå på moln.
Lyckades även få med mig ett par träningsshorts som kommer bli superbra i sommar.

Nu jäklar ska det bli kuta av, bara jag får peta i mig sista penicillintabletten!
Avslutade stadsbesöket med ett besök på Waynes, gissa EN gång vad jag åt?



Efter min shoppingsväng avverkade jag ett rejält hektiskt pass på akuten, vet inte vad jag ska säga men kommer nog somna rätt gott i natt..
Speciellt efter att ha ätit ett par Portioner Ost och Potatis till kvällsmat..



Natti Natti på er..


Kommentarer
Postat av: Anonym

När får man se en bild med träningsshortsen på? :D

2011-05-26 @ 13:45:37
Postat av: Marie.

Jadu Anonyme när du vågar ställa samma fråga utan att va anonym så KANSKE =0)

2011-05-26 @ 17:04:18
Postat av: Anonym

Ja, du kan visa nu! =)

2011-05-27 @ 00:03:28
Postat av: Marie.

Fortfarande anonym, så TYVÄRR =)

2011-05-27 @ 19:56:40
Postat av: Anonym

Du får en negerboll! =)

2011-05-27 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0