En vecka har gått.

Lite dåligt med uppdateringen igen, men kanske desto roligare när det väl blir nåt =D
Den här dagen har bestått av träning på Parkbadet.
Hade kl på ringning 7.30 men vaknade kl 7 prick så natten måste ha varit bra.
Tog i vanlig ordning en bastu efteråt, innan jag bar mig av till Årsunda för att träffa en Go Vän jag inte träffat på länge. Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge innan vi ses nästa gång för vi hann INTE prata färdigt om jag säger så.
Mys Mys.
Nu ska jag bege mig till mam å pap å hälsa på en sväng, LillPrinsen som nyss fyllt 4 är fortfarande kvar så man lär ju passa på.
Håller även på att boka in en liten utflykt med goda vänner, kul att ha nåt att se fram emot!
Jag väntar fortfarande på att allt ska lugna ner sig lite så man har mer till att bara vara och umgås med dom man vill, även om jag både igår och idag myst till det med fika och härliga stunder <3
Underbart, Å nu vill man ju bara ha mer! Hihi
Nä nu lär ja dra, farsan väntar nog på Thaimaten jag köpt med mig =P
Hittade en skitasnygg stooooor spegel i viken, vill haaaa även om jag redan har en nästan lika, men speglar kan man väl knappt få för mycket av???
Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag drömde om dig inatt :) så kan de gå, det var festat och livat som vanligt men jag måste säga att du behöver nog städa lite hemma hos dig för det var en jivla massa spindlar och småkryp hemma hos dig ;)



Puss på dig ärtan

2011-11-22 @ 06:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0