Panik.

Tyckte det kunde va en bra rubrik men känner nu att det kanske var att ta i.
Grejen är den att jag fick en liten inspiration i en annan blogg där bloggaren skulle ha en slags adventskalender där hon skulle skriva olika saker om sig själv under hela december.
Det lät ju lite skoj för dom som är intresserad men hur många tror att jag kommer att lyckas blogga varje dag hela December ut?
Inte jag.
Men jag kan göra ett försök, FÖRUTSATT att ni läsare kommer med några förslag eller frågor som ni ligger å lurar på men aldrig fått veta! =D
Får jag inga förslag så blir det ingen Kalender =D
Nu ska ja gå å sova på saken, gör det ni med, Natti Naaaaaattt

Kommentarer
Postat av: Regina

Haha jag behöver inte sova på den saken. Eller vi kan ju säga att jag gör det eftersom det är natt i Sverige nu ;) i alla fall.

Jag vill att du varje dag ska berätta något som du aldrig berättat för någon annan levande människa förut :) Bra va? Kanske en kille du var kär i i 3:an eller att du snodde ett Jenka på affären bara för att.....typ så...kan vara större grejer också såklart men det är upp till dig ;)

Puss på dig, när får jag krama dig, snart?

2011-12-01 @ 03:05:22
Postat av: Marie,

HAHA, ja de va jättebra! =D Nu gäller de bara att komma på vad man vill avslöja som man aldrig velat avslöja tidigare =D

Mennn några lik ska vi nog lyckas locka fram ur garderoben =D

Kul med påhittiga vänner, Puss på dig, jag kommer och kramas i våååår!

2011-12-01 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0