Dagen D.

Trots bakgrunden till den här förmiddagen så blev den så bra den bara kunde.
D skötte sitt alldeles utmärkt, nu får vi hålla tummar och tår att utgången blir så rättvis det bara går.
Efter besöket på TR intog hela goa gänget en lunch på Jensas, mår så bra i goda vänners sällskap.
Frullen stökade jag över på Berglunds med Dagens Tidning som sällskap.
Nu väntar jag på att mitt promenadsällskap ska powernappa färdigt så man får komma ut i solen igen, underbart fint ute.
Skulle mer än gärna ut å plocka svamp men har ju ingenstans att göra av den.
Nån som vill ha trattisar?
Kan erbjuda hur mycket som helst känns det som med tanke på mina svampställen =D
Håller på å bokar Bad på AnnasToppTillTå med, brukar sitta fint med lite Relax med tjejerna så här på höstkanten.
Mmmjammmi
Baj baj ut i solen mä er ni å, om ni har nån =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0