Magic Mushroom.

Imorse vaknade jag kl 06.50 av ett mobillarm.
Det är ju bra att man vaknar av larmet för en gångs skull, synd bara att det är söndag och att jag egentligen har sovmorgon.
Var iaf hyfsat pigg så jag pallrade mig upp, tände en brasa, gick över till grannen för att se om kissen ville komma ut, vilket den inte ville eftersom det var  så satans kallt, sen tog jag en promenad.
Drog ut i skogen och plockade ca 20 liter svamp, fanns huuuur mycket som helst till men den ska ju rensas också, och ätas upp.
Halvligger nu i soffan och väntar på att få åka till Axmarby på Meditation-och Magikväll, ska bli intressant och gott för själen hoppas jag.
Jag skulle ju tänka på min själ idag stod det i mitt horoskop, så det passar ju bra.
Ska gå ut och plocka lite äpplen först tänkte jag innan dom fryser bort.
Ha en bra kväll alla ni och hoppas ni haft en lika härlig helg som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0