Så Mycket Bättre.

Har haft en superbra dag faktiskt.
Kom iväg och körde mitt fys-pass, själv dock eftersom sällskapet missberäknat tiden, men jag tränade så snabbt och effektivt så jag hann inte känna efter så mycket att jag var ensam, är ju rätt van med det vid det här laget.
Har iaf inplanerat ett spinningpass med herr Bohlin, ska bli sköj =D
Ett par bildbevis på att det faktiskt blev lite träning även under semestern.




Efter träningen blev det en AGA-burgare, MED sällskap, gott och snaskigt och hur mycket mat som helst som räckte hela dan.
Intog efterrätten nu ikväll i form av Hallon, Vaniljglass och Ohoj Chokladsås och en skvätt Baileys.



Tänd brasa och sällskap av sambon i soffan, inte helt fel kväll.

Nu ska vi se en film å somna till antar ja, på soffan.
Sover SÅ MYCKET BÄTTRE här än uppe i sovrummet, vet inte vad som händer där uppe men jag är VÄLDIGT orolig på nätterna, vaknar och är jätterädd och ibland vaknar jag av att jag är ledsen.
Men i stort sett ALDRIG nere i soffan.
Nån av er läsare som har nån bra förklaring på det kanske?

Kommentarer
Postat av: Rulle, full Rulle?

Ja det är energierna i rummet....blir till att flytta ner :)! Eller röja ur gaderoberna helt, det är där allt det där som händer på nätterna gömmer sig :)

Puss på dig

2011-10-08 @ 06:17:13
Postat av: Marie.

Tack för tipset! Det där med garderoberna låter ju logiskt, ligger nog en hel del å spökar där, har tänkt ta tag i det när det blir höst och det är det ju faktiskt nu =)

Puss på dig med!

2011-10-08 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0